Drive-Thru

Drive-Thru oplossing voor Happy Garden

Happy Garden betreft een wereldkeuken concept uit Kampen. Het restaurant beschikt over 600 zitplaatsen en een Drive-Thru. Hier kunnen gerechten vanuit de auto worden besteld en kunnen vooraf, vanaf huis, bestelde gerechten worden afgehaald.

Leqqr levert met het product Smart Kitchen de complete keuken automatisering en afhandeling van de bestellingen voor Happy Garden. Met het product Smart Ordering maakt Leqqr het mogelijk dat gasten in de zaak zelf kunnen bestellen via bestelzuilen. Tevens is het ook mogelijk om via Leqqr Smart Ordering een bestelling op te nemen bij een communicatiezuil in de Drive-Thru. Leqqr heeft de afgelopen tijd gewerkt aan een Drive-Thru oplossing om dit mogelijk te maken.

De Leqqr Drive-Thru oplossing bestaat buiten uit een communicatiezuil inclusief een ingebouwd scherm en intercom systeem. Via het intercomsysteem kan de bestelling worden doorgegeven aan een operator. Deze voert de bestelling in op een bestellingen terminal. De informatie van de bestelling wordt realtime buiten op het scherm van de communicatiezuil weergegeven. Vervolgens kan de klant doorrijden naar het eerste raam om af te rekenen en het tweede raam om de bestelling af te halen.

Met het realiseren van een oplossing voor de Drive-Thru kan Leqqr nu een totaaloplossing leveren van Quick Service Restaurants zoals Happy Garden.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email