Hoe zorgt u dat uw gasten sneller geholpen kunnen worden?

De laatste jaren zijn er steeds meer horecagelegenheden geopend waar snelle service het uitgangspunt is. De gasten zijn niet op zoek naar een ervaring, maar naar bijvoorbeeld een authentieke kop koffie die snel geleverd kan worden. Dit vraagt om een andere manier van werken voor de horecaondernemer. Wanneer u namelijk bestellingen door personeel laat opnemen, invoeren en laat afhandelen, kost dit veel geld. De max van het tempo waarin u uw gasten kunt helpen, is dan al heel snel bereikt. Wilt u zorgen dat uw gasten hun consumptie snel kunnen nuttigen, dan is een horeca touchscreen bestelzuil een ideale oplossing. Deze techniek komt met zoveel voordelen dat er eigenlijk geen reden meer te bedenken is om niet vandaag nog over te stappen.

Met een horeca touchscreen bestelzuil kunt u betere service leveren

Wanneer iemand een coffee-to-go wil bestellen, dan is het belangrijk dat die niet heel lang hoeft te wachten. Iemand is op doorreis en wil snel goede koffie hebben. Een horeca touchscreen is dan een ideaal middel om de order snel te verwerken. U kunt een horeca touchscreen in uw zaak plaatsen. De klant kan vervolgens door uw aanbod bladeren en een bestelling doorgeven. Alle extra wensen kunnen worden toegevoegd zodat de consumptie precies is wat de klant wil. Met een druk op de knop wordt de betaling gereedgemaakt en is het geld ontvangen, dan is de order al aangekomen in de keuken. Daar kan de consumptie bereid worden. Dit alles zonder tussenkomst van personeel dus u bespaart met een horeca touchscreen aanzienlijk op de kosten.

Een horeca touchscreen levert meer bestellingen op

Als iemand die haast heeft een lange rij ziet staan in uw zaak, dan is de kans groot dat hij aan uw zaak voorbij zal gaan. Een horeca touchscreen zorgt ervoor dat mensen sneller kunnen bestellen waardoor er geen lange rijen in uw zaak zullen ontstaan. Sterker nog, u kunt ook meerdere schermen plaatsen zodat u veel meer bestellingen kunt verwerken. U hoeft zich enkel te richten op het bereiden van de consumptie, de rest gaan vrijwel vanzelf. U zult zien dat u hierdoor veel meer orders binnen zult krijgen. In de praktijk zien we dat horecagelegenheden die op de bestelzuil van Leqqr overstappen een omzetstijging van tot wel 30 procent genereren. Dat terwijl de personeelskosten naar beneden gaan, u zult begrijpen dat dit ook goede uitwerkingen heeft op uw winst.

U kunt uw menu eenvoudig aanpassen

Veel horecaondernemers vinden het fijn om met een horeca touchscreen te werken omdat dit hen veel meer mogelijkheden geeft om mooie aanbiedingen te maken. Vroeger moest u de hele menukaart opnieuw laten drukken, nu kunt u met een paar klikken uw wijzigingen doorvoeren in het menu. Ook dat brengt een kostenbesparing met zich mee. Wanneer u met een horeca touchscreen gaat werken, bespaart u dus op personeelskosten, u verbetert uw service en u maakt geen kosten meer wanneer u uw menu aanpast.

Welk systeem heeft u nodig?

Mocht u graag willen weten welk systeem voor uw zaak het beste is, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen. Bij Leqqr staan wij voor u klaar om u van advies te voorzien. Zo kunnen wij u laten zien hoe u bij de bestelzuil extra schermen kunt bestellen om de bestelstatus te laten zien. Mochten uw klanten veel met contanten betalen, dan is het misschien interessant om meer te weten te komen over onze cash kiosk. Dit systeem is net zo handig en efficiënt als onze andere systemen, maar werkt met contanten. Zo kan iedere zaak gebruikmaken van onze intelligente betaalsystemen.

Deel dit bericht