Kiosken zijn populairder dan ooit tevoren: steeds meer mensen willen onderweg genieten van bijvoorbeeld een lekker kopje koffie. Van horecaondernemers vraagt dit dat zij hun service optimaliseren. Klanten hebben namelijk geen zin, noch tijd om lang te moeten wachten op hun consumptie. Wie dacht dat betere service alleen te realiseren was met meer personeel heeft het bij het verkeerde eind. In tijden van grote personeelstekorten in de horeca is dit ook geen realistische optie. Het goede nieuws is dat u als horecaondernemer uw service kunt verbeteren zonder dat u ook maar een extra personeelslid hoeft in te zetten. Sterker nog, u zou zelfs met minder personeel toe kunnen wanneer u op een QSR bestelsysteem voor de horeca overstapt.
Wat is een QSR bestelsysteem voor de horeca?
Als u een Quick Service Restaurant heeft, dan is een QSR bestelsysteem voor de horeca alles wat u nodig heeft. Gasten hoeven namelijk niet meer via uw personeel hun bestelling door te geven en te betalen, maar kunnen dit volledig zelf doen. U kunt namelijk bestelzuilen plaatsen waarop de klant het menu kan bekijken, diens wensen kan aanklikken en vervolgens een order plaatsen. Is de order compleet dan kan deze ook gelijk afgerekend worden. Op het moment dat de betaling van de klant afgerond is, is de order al in uw keuken aangekomen en kan deze bereid worden. U heeft dus enkel nog mensen nodig om de consumptie te bereiden. U zult zien dat u hierdoor veel efficiënter kunt werken en dat uw gasten hun kopje koffie veel sneller kunnen nuttigen.
De voordelen van een QSR bestelsysteem voor de horeca
Een QSR bestelsysteem voor de horeca zorgt ervoor dat u veel meer orders kunt verwerken in een korte tijd. Een mens kan maar op een plek tegelijk zijn, een digitaal bestelsysteem kan eindeloos veel klanten op hetzelfde moment helpen. Wanneer u gebruik gaat maken van een bestelsysteem van Leqqr dan zult u zien dat uw omzet zal stijgen. Gemiddeld zien we dat zaken die met een QSR bestelsysteem voor de horeca werken, tot wel dertig procent meer omzet genereren. Realiseren we ons dat u deze omzet kunt genereren met minder personeel, dan zult u begrijpen dat dit ook een gunstig effect heeft op uw uiteindelijke winst.
Kom tegemoet aan de wensen van uw gasten
Waar iemand vroeger een kopje koffie bestelde, daar wil de consument nu maatwerk ontvangen. Koffie moet gezet worden van licht gebrande bonen, moet aangevuld worden met haver- of amandelmelk en de cappuccino moet een dubbele scheut koffie bevatten. Werkt u met een QSR bestelsysteem voor de horeca, dan kan de consument diens bestelling precies zo maken zoals deze dat wenst. U kunt dus nog beter op de wensen van uw klanten inspelen en dat alles zonder dat het u meer tijd kost. U kunt ook eenvoudig wijzigingen doorvoeren in het menu, dit is met een paar klikken te regelen. U hoeft dus nooit meer met papieren menu’s te werken. Dit scheelt niet alleen veel papier, maar ook veel werk. Bovendien wordt u hierdoor veel flexibeler in het veranderen van uw aanbod.
Wilt u de mogelijkheden eens bespreken?
Mocht u graag de overstap naar een QSR bestelsysteem voor de horeca willen maken, dan kunt u eens contact met ons opnemen. Wij laten u graag zien hoe u een bestelsysteem kunt samenstellen dat geheel op uw wensen is afgestemd. Onze systemen zijn eenvoudig aan te passen en kunnen naar uw wensen worden uitgebreid. Wij horen daarom graag wat uw perfecte bestelsysteem is, zodat wij aan de slag kunnen gaan om dit te realiseren.