De horeca kampt momenteel met een groot personeelstekort. Dat is voor zowel de uitbater alsook voor de gasten vervelend want de kwaliteit van de service zal waarschijnlijk achteruit gaan. Heeft u een horecazaak en merkt u ook dat u uw gasten niet kunt helpen zoals u dat graag zou willen? Dan zouden digitale menu borden voor de horeca een oplossing voor u kunnen zijn. Deze borden zorgen er namelijk voor dat u zonder tussenkomst van personeel, uw gasten heel goed en zelfs beter dan eerst kunt helpen. Wilt u weten hoe? Wij leggen het u hier graag uit!
Het gemak van digitale menu borden in de horeca
Veel horecagelegenheden werken nog op de ouderwetse manier: een serveerder neemt de bestelling op en brengt deze vervolgens naar de keuken. Dat is een arbeidsintensieve taak die bovendien slecht geïntensiveerd kan worden. Digitale menu borden in de horeca zijn in dit geval een uitkomst. Via deze borden zien uw gasten niet alleen wat u hen kunt aanbieden, maar zij kunnen er ook hun bestelling op doorgeven. Met de aangesloten betaalterminal kunnen zij de betaling ook gelijk afronden. Is dit alles eenmaal klaar, dan gaat de bestelling gelijk naar de keuken zodat deze klaar gemaakt kan worden. Zo kunt u veel sneller uw orders verwerken en de kans op fouten in de bestelling is aanzienlijk kleiner.
Snellere service, hogere omzet
Met digitale menu borden in de horeca kunt u uw gasten niet alleen veel sneller helpen, u zorgt ook dat u veel meer orders in korte tijd kunt verwerken. Een serveerster kan maar op een plek tegelijk zijn. Wanneer u de mogelijkheid biedt om digitaal bestellingen door te geven, kunt u zoveel bestellingen tegelijkertijd verwerken als maar nodig is. U kunt er zeker van zijn dat niet alleen uw service aanzienlijk verbeterd, u zult ook meer omzet genereren. Daardoor snijdt het mes aan twee kanten: ten eerste genereert u meer inkomsten en ten tweede brengt u de personeelskosten naar beneden. Geen wonder dat veel horecazaken inmiddels zijn overgestapt op de QSR betaalzuilen van Leqqr.
Wilt u extra’s?
Een digitaal bestelsysteem zorgt ervoor dat u uw gasten sneller en beter kunt helpen. We bespraken al dat dit ook een verlaging van de personeelskosten met zich meebrengt. Maar er is meer. U bespaart namelijk ook een hoop tijd en energie omdat u niet steeds weer nieuwe menu’s hoeft te maken. Het enige wat u moet doen om veranderingen door te voeren, is uw digitale menu borden voor de horeca aanpassen. Dit is een kwestie van een paar klikken en dan is alles aangepast. Zo kunt u eenvoudig mooie aanbiedingen presenteren. Dit systeem is ook beter voor het milieu omdat u geen papier meer nodig heeft om uw gasten te laten zien wat u hen kunt bieden.
Advies nodig?
Bij Leqqr kunt u terecht voor diverse soorten systemen. U kunt kiezen voor de standaardoptie die geschikt is voor kleinere zaken. Wilt u meer, dan is de pro een goede optie voor u. Mocht u maatwerk nodig hebben, dan kunt u eens contact opnemen om te horen waarom de special alles is wat u zoekt. Een van onze medewerkers kan u precies uitleggen wat het beste is voor uw zaak. Wellicht heeft u ook interesse in een scherm waarop de status van de bestellingen getoond wordt? Wilt u ook een scherm in uw keuken zodat u meteen kunt zien welke orders verwerkt moeten worden? U kunt realiseren wat voor uw gelegenheid het beste is. Wij horen daarom graag wat uw wensen zijn.