Als u de service in uw horecagelegenheid wilt verbeteren, dan biedt digitalisering een mooie kans. Hiermee kunt u de bestellingen van uw gasten veel sneller verwerken en ook kunt u veel meer bestellingen aannemen. Een fijne bijkomstigheid is dat u door te digitaliseren geen beroep hoeft te doen op extra personeel. Dat zal in tijden van grote personeelsschaarste in de horeca een opluchting zijn. Sterker nog: digitalisering zou weleens de oplossing van uw personeelstekort kunnen zijn. Wij leggen u graag uit hoe u de overstap naar digitale dienstverlening kunt maken.
Waarom digitaliseren?
In de meeste restaurants worden bestellingen door mensen opgenomen. Dit blijkt echter de minst effectieve manier van werken te zijn. De gasten willen liever niet te lang wachten op hun bestelling. Als u de overstap maakt naar een bestelzuil voor de horeca, dan kunnen de gasten hun order digitaal doorgeven. Met de bijgeleverde betaalterminal kunnen zij hun orders gelijk afrekenen. Bij al deze handelingen komt geen personeel om de hoek kijken. De order wordt namelijk automatisch verzonden naar de keuken waar hij voorbereid kan worden. Ondertussen kan de gast zien wat de status van diens bestelling is wanneer u voor een extra scherm kiest om de bestelstatus te tonen.
Eenvoudig aanpassingen doorvoeren
Het grote voordeel van digitale menuborden software is dat u deze eenvoudig kunt aanpassen. Anders dan met traditionele papieren menu’s hoeft u niet steeds weer het hele menu aan te passen of te printen. Met een paar klikken kunt u een wijziging doorvoeren in de digitale menuborden software. Heeft u een leuke dagaanbieding? Een weekaanbieding? Toon het op het scherm en verwijder het wanneer de aanbieding weer voorbij is. Zo kunt u heel leuk inspelen op trends, wensen of uw gasten gewoon een leuk extraatje bieden wanneer dat nodig is. Dat maakt deze digitale menuborden software niet alleen heel functioneel, het is ook nog eens heel duurzaam omdat u geen menu’s meer hoeft te laten drukken.
Meer omzet zonder meer inzet van personeel
In de praktijk blijkt dat wanneer een horecagelegenheid overstapt op digitale menuborden software, dit meer omzet zal genereren. U kunt namelijk in een korte tijd veel meer bestellingen verwerken dan een mens ooit zou kunnen. Hierdoor stijgt uw omzet zonder dat u hoeft te investeren in extra krachten. Het maakt daarom ook niet uit of het heel druk is, of dat het juist even rustig is in uw zaak; u kunt met heel weinig personeel de zaak blijven runnen.
Wat te doen met cash?
In horecagelegenheden wordt nog veel met cash betaald. Staat dit de digitalisering in de weg? Het antwoord is: nee! U kunt namelijk bij Leqqr ook een cash kiosk vinden. Ook voor dit apparaat heeft u geen personeel nodig en toch kunnen mensen hier gewoon met cash betalen. Zij kunnen een bon laten printen door de bijgeleverde printer. Is de bestelling klaar, dan kunnen zij dat gelijk zien op het grote scherm waar de bestelstatus op getoond wordt.
Welk device heeft u nodig?
U merkt het: met de bestelzuilen van Leqqr kunt u de service van uw horecagelegenheid sterk verbeteren. Het maakt niet uit of u een kleine zaak heeft, of dat u een grote speler bent. Bij ons kunt u de bestelzuil vinden die alles biedt wat u nodig heeft. Bekijk de mogelijkheden eens of neem eens contact op met een van onze mensen. Wij laten u graag zien wat de standaardopties zijn en hoe u dit naar uw wens kunt uitbreiden. Wilt u onze systemen eerst graag een tijdje proberen? Dat kan! Wij bieden namelijk de mogelijkheid om uw systeem dertig dagen te testen.