Branches
Fastfood / QSR
Binnen de QSR / fastfood markt heeft Leqqr een totaalconcept voor bestellen, bereiden en beheren. Via verschillende soort bestelzuilen kunnen klanten bestellen. Bestellingen komen na betaling via een geïntegreerde pin rechtstreeks binnen op een bonprinter of een keukenscherm. Indien een gerecht gereed is dan kan een klant via een afhaalscherm op de hoogte worden gebracht. Een voorbeeld hiervan is Pad Thai.
Hotel - Grab & Go
Hotels kunnen met een grab & go concept eenvoudig 24/7 een hele mooie service bieden aan hun gasten. Door dit concept in te richten met een Leqqr besteloplossing kan een hotel tot 50% meer marge overhouden dan met andere concepten in de markt. Een voorbeeld van een succesvol grab & go concept is Hotel the Match.
Camping - Self Service
Leqqr is goed thuis op de camping en bij vakantieparken. Meerdere campings en recreatieparken in Nederland gebruiken een bestelzuil van Leqqr om op piekmomenten de gasten goed en snel te bedienen. Onze zuil en bijbehorende producten kunnen ingericht worden voor de cafetaria en/of restaurant. Een succesvol voorbeeld is Marveld recreatie in Groenlo.
Catering - Easy check-out
Op cateringlocaties wordt veel eten weggegooid. Dit is een doorn in het oog van veel ondernemers en exploitanten. Door de inzet van de Leqqr bestelzuilen in de cateringlocatie en/of op de werkvloer kan er op aanvraag worden gewerkt. Dit kan ook gecombineerd worden met Leqqr online bestellen, waardoor medewerkers zelfs vanaf de werkplek kunnen bestellen. Hierdoor worden wachtrijen verkort en wordt de voedselverspilling terug gedrongen. Leqqr werkt op deze wijze bijvoorbeeld bij de Gemeente Almelo.
Zakelijk - Lunchbezorging
In plaats van een vaste cateraar is het ook mogelijk om te werken met externe horecavoorzieningen. Via de Leqqr bestelzuilen en Leqqr online bestellen kiezen de medewerkers voor 11:00 uur hun producten uit. Via de externe partner worden deze vervolgens op lunchtijd (12:30 uur) bezorgd. Leqqr is zelfs in staat per dag een andere aanbieder per bestelzuil te presenteren. Zodoende kan er op hoog niveau een lunch of diner worden aangeboden aan de medewerkers. Voor de externe cateraar of restaurant heeft dit als voordeel dat de bestellingen geclusterd bezorgd worden, reeds betaald zijn en door middel van de volgnummers bij de juiste besteller terechtkomen. Leqqr heeft deze oplossing reeds geïmplementeerd bij Grolsch, Apollo Vredestein en woningcoöperatie De Woonplaats en heeft een samenwerking met onder andere de Broodbode.